II ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W BOLESŁAWCU
Get Adobe Flash player

W dniu 28 maja 2015 roku wybraliśmy się na wycieczkę do Szklarskiej Poręby. W autokarze podczas podróży  pani  Ania – nasz przewodnik opowiadała różne historie i legendy związane z miejscami, przez które przejeżdżaliśmy oraz do których zmierzaliśmy.
    Pierwszym przystankiem na trasie naszej wycieczki był Dinopark. Główną atrakcją parku jest ścieżka edukacyjna, na której znajdują się rekonstrukcje kilkudziesięciu naturalnej wielkości dinozaurów. Na końcu ścieżki trafiliśmy do wioski Indian, gdzie mieliśmy okazję wejść do wigwamu – namiotu, w którym mieszkali Indianie. Pod koniec pobytu w Dinoparku poszliśmy do kina 6D. Krótki, bo zaledwie pięciominutowy seans dostarczył wszystkim wiele wrażeń.
    Następnie pojechaliśmy do Leśnej Huty. Tam mieliśmy okazję zobaczyć piece do wypału oraz piszczele, na które nakłada się gorące płynne szkło, z którego formuje się oczekiwany kształt. Przyglądaliśmy się także jak powstają różne przedmioty z pięknie zabarwionego szkła. Podziwialiśmy również piękne gotowe szklane wyroby, znajdujące się w sklepie firmowym
    Kolejnym etapem wycieczki było dojście do wodospadu Szklarka. Po zwiedzeniu uczestnicy mieli czas wolny, podczas którego mogli sobie pozwiedzać pobliskie stoiska i kupić coś na pamiątkę.
    Na zakończenie podróży pojechaliśmy do Jeleniej Góry na obiad, a następnie przeszliśmy się po rynku.